Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

perjantai 5. toukokuuta 2017

NIKE TENNARI VIHA

Tämä postaus on odotellut toteutusta jo muutamat viikot, mutta koska deadlinet koulu jutuissa pukkaa päälle ja netflix on ollut kaveri niin tämä on ollut vaikeaa. Varsinkin kun aiheena on tuleva..
Mä olen yksi niistä, jotka inhoaa aika paljon kaikkika nykyään muodissa olevia juttuja mm. bomber takkeja ja tennareita yhdistettynä arkivaatteisiin..
Muutama viikko sitten kesäni työkuviot näyttivät vielä hieman erilaiselta, joten mun ostoslistalla oli uudet kengät. Etsintä oli painajainen, sillä halusin kuitenki semmoiset mitkä voin pistää jalkaani myös arkena. Nykyiset Niken ja Adidaksen mallit ovat kuitenkin ihan täys inhokkeja, mielestäni ne ei sovi kun lenkkipolulle..


Kymmeneistä kokeiluista, takin vaihdoksista yms selvinneenä päädyin Niken Thea mallisiin kenkiin. Nämäkin ovat ihan inhokit, mutta ainoat mitkä suostun jalkaani laittamaan.
Itselleni nämä ovat siis ihan täys inhokkeja tuon pohjan mallin takia. Mielestäni se saa jalat näyttämään hölmöiltä ja siltä että ihminen seisoo epätasapainossa koska kantapään alle on jäänyt jokin kökkäre.. :D


On nämä mun jalassa nyt kahdesti mun jalassa olleet.. Yhdellä pitkällä automatkalla ja kauppareissulla, mutta silloinkin lökäreiden kanssa. Vieläkään en pysty näitä sulattelemaan ja nämä tuskin kovin useasti tietä mun jalkoihin löytävätkään, mutta löytyypähän nyt tuommoisetkin. Arkivaatteisiin näiden yhdistelyä en ymmärrä, joten ehkä perus kauppareissulla lökäreiden kanssa nämä sitten menee. Miellän nämä kuitenkin ihan urheilukengiksi ja mielestäni semmosia ei voi arkivaatteisiin yhdistää. Muilla ne ei kuitenkaan mua häiritse.


Muistakaa sitten kaikki että tämähän on vain minun mielipiteeni näistä! Itse jatkan kenkie etsiskelyä, sillä Converset eivät ole enää ihan niitä mitä haluaisin jalkaani laittaa. Ehkä mullekin löytyvät vielä jostain semmoset, mitkä omaa silmää miellyttää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti