Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

keskiviikko 12. lokakuuta 2016

Vastaus täydellisiin kynsiin - Beauty by V

Nyt pyhitetään hetki jollekin todella tärkeälle.. nimittäin mun kynsille! Mä olen rakastanut pitkiä ja näyttäviä kynsiä jo pitkään. Ala-asteella käytettiin tekokynsiä ja kahdeksannella luokalla kävin hankkimassa ensimmäiset rakennekynteni! En silloin käynyt liikkeessä vaan eräällä tutulla kotona, jonka jälkeen innostuin asiasta ihan täysin. Hetken jaksoin jopa ite " harjoitella " tekemistä, mutta eihän siitä 14/15-vuotiaana mitään edes ymmärtänyt. Pari vuotta sitten löysin mun pelastuksen..


Löysin nimittäin Valerian, joka loihti ensimmäiset ihan ammattilaisen tekemän kynnet. Muistan Valerian ihmettelyn kun halusin ihan yksiväriset kynnet, muistan myös sen kuinka hän sanoi silloin että ei ollut aikaisemmin tehnyt niin pitkiä. Olin jälkeenpäin hyvin tyytyväinen, joten sinne mentiin myös ottamaan wanhojen kynnet.


Nämä olivat toiset kynteni, wanhoihin tehty, Valerian luona. Silloin jo oli ensimmäinen kerta kun en ollut ihan varma millaista haluan ja Valeria sai aikalailla vapaat kädet. Sen jälkeen pysyin asiakkaan kunnes kummityttöni syntyi, jolloin irrotin kynnet jotta pystyn olemaan paremmin hänen kanssaan.


Jouluna kun Evelin oli jo tarpeeks vanha, palasin takaisin Valerian hoiviin. Menin sinne tietäen että haluan punaista, sillä olihan joulu tulossa. Lopputuloksen näätte yllä - UPEAT! Sanoin vain että punaista ja Valeria loihti näinkin upeat kynnet!


Sinne mä nyt sitten olenkin jäänyt, kynnet on kerta toisen jälkeen yhä upeammat ja minä yhä tyyvyäisempi. En voisi ikinä edes harkita vaihtavani Valeriaa toiseen. Sen lisäksi että kynnet näyttävät aina upealta, ne on myös laadukkaat! Kynsi ei oo koskaan irronnut ellen todella ole tehnyt jotain semmosta, jota en nyt tänne blogin puolelle tuo. Kynnet eivät katkeile, eivät lähde, ei tuu ilmakuplia. Hyvin mulla pysyy aina seuraavaan huoltoon aina kaikki moitteettomasti.


Tässä ovat nyt viimeksi, eli eilen, huolletut kynteni. Ja ai että mä olenkin rakastunut! Ihan super upeat kertakaikkiaan. Kynsissä parasta on se miten myös muut ihmiset huomaa ne ja kehuu. Samalla tulee myös hyvä mieli itselle kun joku kysyy missä käyn laittamassa ja saan pistää hyvän kiertämään ja kertoo Valeriasta. Laskin juuri eilen, Valerialla on 18 diplomia seinällä ja itse olen taas menossa myös seuraavaan koulutukseen toukokuussa malliksi. Ihailtavaa intohimoa omaa työtään kohtaan.
Sen lisäksi siis että kynnet ovat huippu luokkaa, Valerian asiakaspalvelu on vielä parempaa. Kynsihuollon lähestyessä tulee aina hyvä mieli kun tietää että pääsee pariksi tunniksi höpisemään ja nauttimaan.

Valerian Fb sivut löydätte klikkaamalla tästä! Hinnat ja kaikki muut tarvittavat tiedot löydätte sieltä.
Suosittelen ihan ehdottomasti menemään Valerian luokse jos haluatte upeat kynnet, vaikka olisitte vailla ideaa, super hyvää asiakaspalvelua ja hyvän mielen kaikenlisäksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti